jossisen01

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Tjaooo..♥

Av josefine - 25 november 2012 17:13

Hej, hej nu har inte jag bloggat på ett tag det har inte varit meningen, Jag ska försöka jag vet att jag har sagt det mycket nu, mej jag kommer iaf inte sluta blogga. Igår sov två av mina bästisar hemma hos mej dom heter Emilia och Annie, Vi sov nere i min källare vi tittade på en och en halv film ena hette Brides Maids, och den andra cockpit, vi tittade klart på Brides Maids men inte på cockpit, Vi hyrde också en film som hette Young Adult som jag ska titta själv på i kväll för vi hann inte igår. Vi hyrde filmerna på hemmakväll det var 3 för 120:- Och man fick ha dom i en vecka. Vi spelade också Just Dance 3 det var kul, Men iaf vi hade jätte kul igår. Nu ska jag på pappas innebandy tränig och träffa en annan bästis som heter Chaimae. Våra pappor spelar tillsammans och jobbar tillsammas så känner vi varandra nu har jag lite brottom så jag hinner inte skriva något mer men jag kanske skriver senare när jag kommer hem eller när jag är på innebandyn men Bye bye! / Kram josefine! ♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine - 21 september 2013 23:55


Insta- josefineeniemi Vfm- josefineniemi Snapchat- josnie Skype- Josefine.niemi ...

Av josefine - 28 juli 2013 18:15

Jag vet jag vet skrivit detta några gånger, men jag har inte så mke tid men jag ska försöka igen, de går inte super bra för mej, jag är upptagen med kompisar, fotboll & massa annat men jag kommer verkligen försöka göra något varje dag, nu kommer lite...

Av josefine - 26 april 2013 23:35

Har haft en sjukt rolig dag med teaterbrudarna och David Lindgren, konsert på GA, jag kommer alltid minnas denna dagen haft så sjukt roligt, världens bästa vänner det är ni de, nu vet jag inte om jag ska säga doms namn men vi skippar det, 9000 har ko...

Av josefine - 18 februari 2013 17:40

Av josefine - 7 februari 2013 22:06

Presentation

Välkommen till min blogg!:)♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards