jossisen01

Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Idag Och Imorgon ♥ :* <3

Av josefine - 14 januari 2013 20:32

Hejj, Jag är tänk på en sak, Jo varför jag "ALDRIG" bloggar jag vet inte varför :C. Men nu har jag bestämt mej att jag måste blogga varje dag och det är VARJE då också. Jag vet inte om jag kan imorgon för jag och min klass är med i "Vi i femman" :). Det ska bli super kul. Innan det ska jag åka med en Bestiies Alexandra hem :* Håll tummarna för oss.

Vi kmr ju ändå äga ut dom andra ;D Hahah. Men det ska iaf bli jätte roligt :).  Lite om idag, Jag vaknade fixa mej, Jaa men ni fattar det man gör på morgonen. Sen kom jag till skolan Första lektionen övade vi på frågor och kollade på nyheter inför "vi i femman". sen hade vi rast då var jag med mina Bästavänner, Jag Hjulade med teckisar/teckbyxor men det gick inte så bra jag ramlade bara på mage, Känner mej lite stolt här klarade faktis en gång, Smaka på den ;D, efter rasten på andra lektionen hade vi No vi jobbde med Örat/hörseln. Sen hade vi matte o.- Vi jobbar med cirkel diagram typ. Sen klockan 11.30 Typ Gick vi och åt mat, Fasst jag åt knappast, Det var ju inte speciell god mat "Pytt i panna" o.o Sen hade vi rast igen jag segade mej bara för jag inte orkade gå ut ;) Det var ju svin kallt. Jag var ute i en minut kanske. Sen kollade vi på någon film "Holger nilsson" Tror jag, Jag vettå sjutton vad den heter :) Men jag tror det, Sen efter vi hade kollat på filmen så hade vi hemkunskap, Vi fick lära oss att tvätta. Sen slutade vi, Jag var med min bästis Annnie/Muppen :* <3 Vi var på stan/Gallerian då som den heter. Vi fika, Och köpte ett bästis halsband m.m Sen åkte vi hem. Och nu sitter jag och skriver det här och lyssnar om och om igen på samma låt "Skyscraper" Älskar den <3 :* Jaa det var lite eller nej mycket vad jag gjort idag och om imorgon, Hahahahah :D men hejdå så ses vi imorgon eller i över morgon önskar er en dag bra imorgon. // Josefine ♥ Puss & Kram ;* <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefine - 21 september 2013 23:55


Insta- josefineeniemi Vfm- josefineniemi Snapchat- josnie Skype- Josefine.niemi ...

Av josefine - 28 juli 2013 18:15

Jag vet jag vet skrivit detta några gånger, men jag har inte så mke tid men jag ska försöka igen, de går inte super bra för mej, jag är upptagen med kompisar, fotboll & massa annat men jag kommer verkligen försöka göra något varje dag, nu kommer lite...

Av josefine - 26 april 2013 23:35

Har haft en sjukt rolig dag med teaterbrudarna och David Lindgren, konsert på GA, jag kommer alltid minnas denna dagen haft så sjukt roligt, världens bästa vänner det är ni de, nu vet jag inte om jag ska säga doms namn men vi skippar det, 9000 har ko...

Av josefine - 18 februari 2013 17:40

Av josefine - 7 februari 2013 22:06

Presentation

Välkommen till min blogg!:)♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards